چگونه ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشند؟

یک دندان از دست رفته می‌تواند زندگی شما را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. چه جویدن و خوردن غذا را سخت کند و چه باعث خجالت از وجود شکاف در لبخندتان شود، می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی شما بگذارد.

چگونه ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشند؟

چگونه ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشند؟

و البته نه فقط این! علاوه بر تاثیر بالقوه بر سلامت دهان و دندان، می‌تواند بر شادی و سلامت روان شما نیز تاثیر بگذارد. به این دلیل که ممکن است احساس کنید نمی‌توانید بدون نگرانی در مورد دندان از دست رفته خود، در فعالیتها و رویدادهای روزمره، کاری و خانوادگی شرکت کنید؛ یا ممکن است درد یا ناراحتی فیزیکی مداوم را تجربه کنید.

ایمپلنت دندان می‌تواند بسیار بیشتر از اینکه به بهبود گاز زدن، لبخند زدن و توانایی غذا خوردن شما کمک می‌کند، مفید باشد. ایمپلنت می‌تواند به طور کلی کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.

آیا به دنبال دریافت ایمپلنت دندان هستید یا می خواهید در مورد روش کاشت دندان اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ با تیم تخصصی دکتر تیموری، متخصص ایمپلنت و پروتز در کلینیک دندانپزشکی دانا با شماره ۰۱۳۳۲۱۱۳۰۳۰ تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

ایمپلنت‌های دندان جویدن، خوردن و صحبت کردن را آسان می‌کنند

اگر یک دندان از دست رفته دارید، می‌دانید که جویدن و غذا خوردن درست چقدر سخت است؛ به خصوص اگر بیش از یک دندان از دست داده باشید. حتی اگر دندان از دست رفته شما در جلوی دهان شما قابل مشاهده نباشد، خوردن برخی از غذاهای مورد علاقه‌تان بدون یک دهان پُر از دندان، می‌تواند دشوار باشد!

ممکن است دندان از دست رفته را با دندان مصنوعی جایگزین کرده باشید که می‌تواند تسکین‌دهنده باشد؛ اما دندانهای مصنوعی در اغلب مواقع بیشتر از یک راه‌حل پایدار، آزاردهنده یا مشکل‌زا هستند.

ایمپلنت دندان گزینه‌ای دائمی است که به شما امکان می‌دهد لبخند بزنید، بخورید و بجوید؛ انگار که صاحب یک دندان طبیعی هستید.

  • ایمپلنت دندان راه‌حلی بادوام و پایدار ارائه می‌دهد که عملکرد دهان و دندان شما را به همان چیزی که قبل از از دست دادن یک یا چند دندان بود، باز می‌گرداند.
  • ایمپلنت‌های دندانی در استخوان فک ثابت می‌شوند، به این معنی که مانند پروتزهای مصنوعی یا سایر گزینه‌های موجود، حرکت نمی‌کنند.

 

ایمپلنت‌های دندانی اعتماد به نفس شما را باز می‌گردانند

از دست دادن دندان می‌تواند خجالت‌آور باشد. به خصوص اگر دندانی را در جلوی دهان خود از دست داده باشید. وقتی احساس می‌کنید نمی‌توانید لبخند خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، زندگی با آن شرایط می‌تواند آزاردهنده باشد.

ما در تیم تخصصی دکتر تیموری به خوبی می‌دانیم که هیچکس به اندازه خود شما از شکاف ایجاد شده در لبخندتان آگاه نیست. ایمپلنت دندان می‌تواند اعتماد به نفس لبخندتان را به شما بازگرداند. هر چه باشد، ما بر این باوریم که لبخند زدن عملکردی حیاتی برای دندان‌های شماست؛ در همان حد توانایی جویدن صحیح.

  • کاشت ایمپلنت دندان به این معنی است که شما از پنهان کردن دندان‌های خود به اشتراک لبخند زیبا و درخشان خود با دیگران خواهید رسید.
  • لبخند شما بخش مهمی از نحوه تعامل شما با دیگران است؛ به این معنی که ایمپلنت دندان می‌تواند اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بازگرداند.

 

بهبود سلامت دهان و دندان

دندان از دست رفته می‌تواند به این معنی باشد که شما بیشتر مستعد ابتلا به عفونتهای باکتریایی هستید.

با از دست رفتن فضای بزرگی که یک دندان از دست رفته در دهان شما اشغال می‌کرد، برخی از دندان‌های موجود شما می‌توانند شروع به حرکت کنند. این عمل می‌تواند باعث انواع مشکلات دهان شود. یک دندان از دست رفته همچنین می‌تواند باعث شود که غذا به راحتی در شکافش گیر کند و موجب آسیب به دندانها و لثه‌های شما شود. به همین دلیل، بسیار مهم است که دندان از دست رفته را در اسرع وقت جایگزین کنید.

  • ایمپلنت دندان به حفظ یکپارچگی استخوان و فک شما کمک می‌کند و تضمین می‌کند که سایر دندان‌های شما، پس از از دست دادن یک یا چند دندان جابجا نشوند.
  • از عفونت جلوگیری کرده و باعث می‌شود که سلامت دهان و دندانتان به خطر نیفتد.

 

برای اطلاعات در مورد ایمپلنت دندان امروز با ما تماس بگیرید

ما معتقدیم که لبخند شما بخشی از شخصیت شماست. ما با راه‌حل‌های ماندگارِ ایمپلنت دندان، به بیماران خود کمک می‌کنیم تا اعتماد به نفس خود را بازگردانند و از سلامت دهان خود محافظت کنند.

آیا می‌خواهید در مورد خدماتی که ما در کلینیک دندانپزشکی دانا ارائه می‌دهیم بیشتر بدانید؟ دکتر دانش تیموری، متخصص ایمپلنت و پروتز با دقت گزینه‌های شما را مورد بررسی قرار داده و به شما کمک می‌کند تا دریابید که چه درمانی برای شما بهتر  و مناسب‌تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو نوبت، همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ارسال کنید